tiistai 21. huhtikuuta 2009

Krookukset


Tulin just ulkoa. Olin kävelemässä mun lempipuistossa. Sieltäkin löytyi taas kivoja uusia paikkoja <: Viimeaikoina oon löytänyt mulle uusia paikkoja ihan kotikulmilta. Viikon aikana oon kolmisen kertaa tehnyt pikkuretkiä.

Tänään aamulla piti herätä aikaisin ja käydä hoitamassa asioita toisella puolella kaupunkia ja paluumatkalla tulin ihan uusia reittejä pitkin kotiin. Aikaakaan ei mennyt paljoa enempää kun tavallisesti siinä matkalla. Ehdin kuitenkin käydä esimerkiksi katsomassa lokkeja jotka uiskentelee Tammerkoskessa. Aamu oli tosi kaunis.

Edelliskerralla mulla meni 2,5 tuntia kävellä rautatieasemalta kotiin, kun poikkesin erinäisissä paikoissa matkanvarrella. Ihan huvikseni vain. Eikä ollut kiire yhtään mihinkään.
Nyt voisin keitellä teetä ja sytytellä kynttilöitä vähäsen ja mennä vaikka parvekkeelle iltapalalle. Olin tänään muuten tosi tehokas. Melkein sain siivottua kämpän, mutta tekikin mieli leipoa sämpylöitä joten tein niin.

Näsinpuistossa oli krookukset kukassa.
Ruut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti