torstai 11. marraskuuta 2010

vaikka mitä

Alkuviikko meni Helsingissä niissä journalistiikan pääsykokeissa. Otin päivän kokemuksena, mutta toivoisin sieltä opiskelupaikan irtoavan. Se olisi mukavaa ja toisi kaipaamaani vaihtelua. Tosin mun eläminen on yhtä asioiden kiitämistä ja menemistä, mutta... ehkä pääsin vähäsen ihastumaankin kaupunkiin, josta kirjoitin viimeksi hieman toisin. Ne on ne metrot ja ratikat, sanoisin. Ja ehkä myös katutaide Eduskuntatalon liepeillä teki mut berliinimielelle.

Tänään tapasin ystävää, H:ta, jota olin aivan liian kauan sitten viimeksi nähnyt. Ehkä joskus kesällä viimeksi! Käytiin kirpparilla, Radiolla, jossa en yleensä poikkea. Ja nyt muistan, etten katsonut Laukontoria niin kuin ennen, se oli tänään mulle yhdentekevä - se on surullista. Paikka on ollut mulle merkityksellinen. Pitäisi mennä sinne käymään ihan vaan sen paikan takia tässä joskus.

Kirpparilta löytyi kirja, jota eilen etsin Metsosta, mutta oli lainassa ja jonoa ihan liikaa mun kärsivällisyydelle. Se on Kate Jakobsonin kirja Lankakaupan tyttö :3
Ekan osan sarjasta löysin viime viikolla kirpparilta, Ilona Shopista, ja ooooh mitä jonkinverran hömppää ja naistenkirjallisuutta, joka menee vähän samaan luokkaan palvomani Bridget Jonesin kanssa.

Oli myös tanssin näytönpaikat, jipii! Pääsin esiintymään vielä kerran (oikeastaan kaks kertaa) lukioaikana. Oltiin piraattipellejä, mut se on tarina erikseen.

Oli myös kaksi mukavaa tyyppiä, toinen H ja R, jotka näpersivät mun tukastani vähän siveellisemmän ja se on mukavaa, kuin uusi elämä. jea.

Nyt kirjoitan satunnaisia juttuja ja pidän Gregory Isaacsista, joka tosin kerkesi jo kuolla kupsahtaa.



Tää soitettiin viimeisinä biiseinä viime perjantain Double Barrel -menoissa Kulttuurikahvila Hertassa, jossa olin neulomassa sivarisukkaa ystävän (M) kanssa ja juhlistamassa pienesti jälleen kerran lukion päättymistä.

1 kommentti: